I'm awake!

PUBLICERAT DEN: 2011-11-22 KLOCKAN: 08:56:29
För er som inte vet det så har jag numera en inneboende. En katt. En väckarklocka. Ett sällskap.
Allt-i-ett kan man säga! :)
Hon heter Majken och är världens sötaste, pigg och glad som alla kiseungar såklart!
Hon har en tendens att ha lärt sig veta att jag brukar gå upp när det börjar lysa och vibrera i en liten dosa vid min säng, nämligen min mobil...rätt bra iofs! Hon börjar jama och vaknar till och det gör ju att jag också vaknar till. Hon vet nog också att när jag går upp på morgonen så är det dags för henne att få dagens första skrovmål!
Här är hon :


jag är ledig idag. men som sagt, så har ju Majken även idag väckt mig. Skönt att komma upp i tid även om man är ledig tycker jag. Så frukost är intagen och jag tänkte ge mig ut på en promenad i det friska morgonvädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0