Nu kör vi igång med träningen på allvar!

PUBLICERAT DEN: 2011-01-24 KLOCKAN: 06:11:29
Vaknade kvart i fem i morse.. hade satt klockan på sex så jag va inte så sugen på att gå upp då, men somnade inte om så det fick bli långfrulle och tv-mys istället.

Gårdagen var lugn, Yvonne åkte tillbaka till Visby så fikade och tjöta lite skit med henne innan hon åkte.
Efter det tog jag mig in till stan för träning på Friskis!
Nya pass och ny musik nu efter jul - riktigt roligt igår. Bra och taggande musik och riktig genomkörare av alla min kropps muskler.
Kvällsmat och handboll hos Frida och sen en promenad på det - snacka om hurtbulledag! :)

Ikväll är det dags igen - så även på onsdag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0