Min nya växt

PUBLICERAT DEN: 2010-09-28 KLOCKAN: 12:34:08
Igår när jag va en snabbis inne på Kvantum i stan köpte jag en blomma, eller en växt kanske man ska kalla det. En grön som typ hänger ner på ena sidan av krukan.. ja ni förstår.
Jag har nämligen en kruka som har stått tom och velat ha en blomma i sig ett tag och nu tyckte jag att det va dags, och väldans va bra det blev! Krukan fick en ny plats och den gör sig riktigt bra där! Hehe :)

Sitter med en kopp kaffe innan jobbet som börjar kl 13, jobbar bara fyra timmar idag. Efter jobbet ska jag åka till Landvetter och hämta två pepparkakor, vilket dom lär vara mina små päron :)


En annan sak jag tänkt på.. det är att skriva ut inläggen på bloggen och göra dom till någon fin klippbok, med bilder osv.. har ju skrivit ett tag nu, med uppehåll emellanåt givetvis, men ändå. Tiden i London tex. kan vara kul att gå tillbaka och läsa ibland.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0