Det händer grejer nu!

PUBLICERAT DEN: 2010-09-23 KLOCKAN: 19:35:50
Ja visst har det hänt saker på sistone, så en uppdatering sitter på sin plats :)

Vet inte i vilken ände jag ska börja bara..
Jag har slutat jobba på Laxbutiken - anledning: Det fanns inte tillräckligt med tider, cheferna behandlar sina anställda orättvist och restaurangyrket var inte min grej!

Sökte jobb och visade framfötterna rejält på ICA i Tvååker vilket ledde till att jag nu har fått en tjänst, på just nu ca 50% men som senare kommer bli lite mer fasta tider när en kollega går i pension... att vara framåt och veta vad man vill lönar sig! Dessutom får jag arbeta med min lillasyster vilket visade sig gå riktigt bra... hon va lite skeptisk till det i början ;)
Kände att 50% ,vilket blev säkert idag att jag kommer få, kanske inte räcker, (innan hade jag bara extra tider), därför sökte jag jobb på Hembo, som är ett hemtjänstföretag i Varberg - och vips - det tim-viket var mitt också :)

SÅ! 50% på Ica, och vid behov - dessutom vikariera inom hemtjänsten ibland, kanske någon dag i veckan :)
Hemtjänsten är nog dessutom en bra erfarenhet inför mitt kommande yrke - ambulanssjukvårdare :)

Det har gått bra på sistone. Och det känns riktigt bra... men visst tänker man tanken - kommer det kanske vända snart också? Kan det gå för bra?


Kommentarer
Kommentaren skickades av: Judy

Njut av flytet du har nu! Självklart kommer det att vända någon gång - det växlar mellan uppåt och neråt - men det finns inget som säger att det kan gå FÖR bra och att det skulle straffa sig på något sätt. Ha det bra!

2010-09-24 @ 11:27:03
Kommentaren skickades av: Jennifer

Hej! Åh va roligt att läsa att du vill bli ambulanssjukvårdare, det skall jag också läsa till.. tihi blev jätte glad, vet inte varför men va kul! Hoppas du får igenom din dröm :) Jag jobbade inom hemtjänsten i somras, jätte kul är det, och ja! Väldigt bra erfarenhet :) Nu jobbar jag i apelviken, demensboendet, tillsammans med My! Det var därför jag hittade din bligg :) Blir nog en trogen läsare så blogga på, kram!

2010-09-24 @ 16:19:40
URL: http://jenniiiiferjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0