SOL!

PUBLICERAT DEN: 2010-06-22 KLOCKAN: 08:12:33
Solen skiner och jag jobbar fyra dagar till innan 2,5 veckor lång och skön semester!
Lång dag idag, först jobba 10 timmar och efter det möte.

Kom och tänka på min kära syster Pauline innan, läste hennes blogg och hon har nu lyckats gå ner hela 44 kg!
Den tanken som slog mig var bara - Fasen va jag är stolt över dig :) Du är värd detta och du är så jäkla duktig!



Kalas imorgon, för mig och pappsen, vi ska käka............ smarrig mat ;) hehe och Pappa ska få sin fiiina present! Han kommer bli så glad, men vågar inte säga va de e här för han e den som snokar mest i bloggen :P

Ta vara på solen åt mig också idag när jag knegar, ciao!

Kommentarer
Kommentaren skickades av: Pauline

Syster du gör mig alldeles rörd när du skriver så, TACK å jag e stolt över att jag har en syster som dig!

2010-06-22 @ 15:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0