Det var ett tag sen..

PUBLICERAT DEN: 2010-12-13 KLOCKAN: 20:56:42
Jag sitter ikväll och kollar på 'Svenska Hjältar' - och vilka människor sen! Vilket mod dom har och den energin de ger är helt obeskrivlig! Man blir verkligen inspirerad :)
En och annan tår faller ner för kinden, en riktigt rörande gala.

Och jag har en egen hjälte - min vän Frida Johansson.
Frida är stark, modig, varm, kärleksfull, vacker och hon sprider glädje omkring sig.
Dryga året har gått sen hon förlorade sin fina bror Tobias, jag blir insprierad av dig, och av hela situationen
- det som hände är obeskrivligt och allt som kommer därtill gör att man uppskattar allt så mycket mera, man väljer bort grejer som inte längre betyder så mycket för att göra plats för det som verkligen gör det och det mår man mycket bättre av.


Ta vara på varandra.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0